domingo, 17 de mayo de 2009

Martín Códax, Poesías

Ondas do mar de Vigo
Ondas do mar de Vigo,

se vistes meu amigo?

E ai Deus!, se verra cedo?


Ondas do mar levado,

se vistes meu amado?

E ai Deus!, se verra cedo?


Se vistes meu amigo,

o por que eu sospiro?

E ai Deus!, se verra cedo?


Se vistes meu amado,

por que ei gran coidado?

E ai Deus!, se verra cedo?

Quantas sabedes amar amigo
Quantas sabedes amar amigo

treides comig' a lo mar de Vigo.

E bannar nos emos nas ondas!


Quantas sabedes amor amado,

treides comig' a lo mar levado.

E bannar nos emos nas ondas!


Treides comig' a lo mar de Vigo

e veeremos lo meu amigo.

E bannar nos emos nas ondas!


Treides comig' a lo mar levado

e veeremo' lo meu amado.

E bannar nos emos nas ondas!

Ay Deus, se sab' ora meu amigo
Ay Deus, se sab' ora meu amigo

com' eu senneira estou en Vigo!

E vou namorada.


Ay Deus, se sab' ora meu amado

com' eu en Vigo senneira manno!

E vou namorada.


Com' eu senneira estou en Vigo,

e nullas gardas non ei comigo!

E vou namorada.


Com' eu senneira en Vigo manno,

e nullas gardas migo non trago!

E vou namorada.


E nullas gardas non ei comigo,

ergas meus ollos que choran migo!

E vou namorada.


E nullas gardas migo non trago,

ergas meus ollos que choran ambos!

E vou namorada.

Ai ondas que eu vin veer
Ai ondas que eu vin veer,

se me saberedes dizer

por que tarda meu amigo

sen mí?


Ai ondas que eu vin mirar,

se me saberedes contar

por que tarda meu amigo

sen mí?


Nota- De Martín Códax apenas se sabe que fue un juglar gallego- seguramente de Vigo- que vivió entre mediados del siglo XIII y principios del siguiente, y que escribió siete u ocho cantigas de amigo.

No hay comentarios: